Revista Comunica ozonoadmin noviembre 6, 2023

Revista Comunica

Comunica 1
Comunica: espacio de reflexión y análisis sobre la profesión periodística

La APG comenzó en 2004 la publicación una revista en papel con trabajos sobre Periodismo y Comunicación con la intención de ser una publicación gallega sobre la comunicación en todas sus posibles vertientes y modalidades.

Comunica publica trabajos de investigación, artículos o reseñas sobre el mundo de lainformación que demuestren interés para ser difundidos. El Consejo Asesor de la Redacción vela por el mantenimiento de este principio editorial.

Los trabajos están conformados por artículos dedicados a aspectos muy variados dentro del ámbito de la comunicación y de la profesión periodística. Comunica estará abierto a la colaboración de todos los profesionales, docentes e investigadores de las Facultades de Comunicación de Galicia que quieran ofrecer sus aportaciones.

El impacto de la inteligencia artificial en los medios de comunicación .
El último número de Comunica aborda la influencia de la inteligencia artificial en los medios de comunicación y en la profesión periodística. En esta ocasión, contamos con la colaboración de ilustres compañeros, colegas, investigadores académicos, técnicos de otros ámbitos que ofrecen su visión sobre un asunto que tendrá enorme influencia en el futuro de la profesión.
Unha publicación valente sobre a Intelixencia artificial e a profesión.

María Méndez.

Nun exercicio de enorme coraxe, vinte e cinco profesionais de diversos ámbitos, pero sempre vinculados ao mundo da comunicación, quixeron achegar as súas consideracións sobre a influenza que terá a chamada intelixencia artificial (IA) nos medios de comunicación.

Comunica, a publicación da Asociación de Periodistas de Galicia (APG), retorna así despois dalgún tempo.

Faino como plataforma para a análise das consecuencias que para sector pode ter esta nacente ferramenta tecnolóxica; como un espazo de debate sobre as enormes incógnitas, mais tamén sobre as imprevisibles oportunidades que a súa aplicación xerará no noso eido laboral e social.

Móvenos un grande interese por achegarnos a unha cuestión que, de seguro, será obxecto de sisudas análises e múltiples valoracións nas próximas décadas. Agora, soamente o talante curioso e xeneroso dos que contribuíron ao relato desta publicación nos permitirá dispoñer dun punto de partida sobre o cal construír argumentos que reflictan a nosa implicación absoluta co devir profesional.

A intelixencia artificial, lonxe de ser un asunto alleo á evolución da nosa profesión, podería inducir nela unha auténtica revolución. E non queremos nin podemos quedarnos á marxe da súa implementación. Por iso, quixemos contar coa colaboración de ilustres compañeiros, colegas, profesores, científicos, académicos, técnicos e profesionais, que nos ofrecen a súa particular visión arredor desta área dun modo práctico, sinxelo e didáctico; unhas lecturas que estamos seguros de que espertarán o interese da profesión, pero tamén do resto da sociedade. A nosa enorme gratitude para tódalas persoas que colaboraron neste Comunica que rexorde co desexo de poder seguir achegando o noso gran de area para a construción dun futuro mellor, sempre coa comunicación como pano de fondo.

La inteligencia artificial, el trabajo y la enseñanza

JOSÉ CASTRO LÓPEZ

Periodista y vicepresidente de la APG

Inteligencia artificial, información, desinformación y formación

ELADIO DAPENA GONZÁLEZ

Decano y profesor de la Facultad de Ingeniería y Tecnología Empresarial de la Universidad Intercontinental de la Empresa

Próxima estación: o arco da vella das intelixencias

XOSÉ LÓPEZ GARCÍA

Catedrático de Xornalismo na Facultade de Ciencias da comunicación da Universidade de Santiago de Compostela e coordinador do grupo de investigación Novos Medios
Números anteriores.
Número 1 .
A transición das televisións locais á tecnoloxía dixital. Un cambio radical do modelo.
Arturo Maneiro Vila.
Número 2 .
Los procesos de asociacionismo profesional.
Moncho Paz Arturo Maneiro.
Número 3 .

La autorregulación de la prensa

Foro de Comunicación APG
Número 4 .

El autocontrol de la televisión. Análisis de comportamiento de la audiencia de TV en Galicia.

Foro de Comunicación APG.
Número 5 .
Investigaciones sobre Comunicación